Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Tuesday, October 16, 2012

'City Hunter'










oh my hero....hehe
 

Mgkin saya agak ketinggalan cikit sbb baru abih layan cite korea 'City Hunter' ni. 

Pehhhhh....mmg best giler cite ni. Hero lak mmg hero yg saya minat giler, sape lagi klau bukan Lee Min Ho. Apasal lah hensem sgt dia ni.hehe. Heroin pun lawa....comel je muka.

Cite ni lengkap ade kelakar, ade sedih, ade debaran, ade jiwang...tak rugi lah melayan.hehe

Time kaceh lah kat sorang kwn saya yg suggest kat saya suh tgk cite ni.

Klau ade kwn2 yg suke melayan cite korea yg masih lum tgk cite ni, saya suggest sila lah layan. Mmg puas hati, jln cite pun best. Saya layan cite ni kat www.dramacrazy.net/korean-drama/city hunter
 

No comments:

Post a Comment