Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Monday, January 13, 2014

Appointment Lagi?...

Pinggang saya dah mula rse sakit
Breast saya dah mula bengkak dan rase berdenyut2.
Kat bahagian ari2 dah mula sakit menyengat2 mcm senggugut
Adoi....sakitnye lah hai.
So...maknanya..apa?
Maknanya...
Saya akan period dlm seminggu lagi.huhu
Sekali lagi saya kecewa
Tipu lah kalau saya kata saya xberharap sgt pun kan.
Sbb...mmg saya betul2 berharap sbnrnya.
Tp nyata...bkn rezeki saya jugak.
Allah belum nak bg lagi.
Huhhhh.....
Saya merintih dan menangis bile sorang2 kat umah.
Saya merintih mengenangkn kegagalan saya yg ntah untuk kali ke berapa ni.
Saya menangis sbb menahan sakit nak period ni.
Klau nak ikutkan,
Saya kene jumpe prof Hamid semula dlm bulan feb ni klau masih belum berjaya hamil
So saya kene call utk set appointment.
Tp....
Hati saya berat nak teruskan.
Hati saya berkata, mgkn takdir kami memiliki hanya seorg cahayamata.
Hati saya rasa mcm badan saya dah penat
Mmg....saya patah semangat utk teruskan.
Saya tanye hubby nak buat mcm mane lg lps ni
Hubby just ckp, xyah jumpe prof dulu sebaliknya teruskan usaha gigih kami.huhu
Saya xtau nak usaha gigih mcm mane lg dah...
Saya mkn supplement yg prof bagi xpenah miss
Saya 'usaha' utk seboleh2nya kami 'bersama' pada hari ke 11 hingga ke 16. 
Emmm....
Ya Allah...andai bkn rezeki kami, jadikan lah hambaMu ini redha dgn ikhlas.
Ya Allah...andai penyakit senggugut yg Kau berikan kpd kami sbg ujian, sbg kifarah dan sbg tanda ingatanMu pada kami,
Jd kan lah hambaMu ini kuat dan tabah mengharunginya 
Ya Allah...


5 comments:

  1. Dugaan Allah s.w.t pada HambaNya bukan sia2..
    akak,kalau boleh bg emel, nisa nk share something dgn akak ye.. :) tq

    ReplyDelete
  2. :( sy pon sama...sengguugut xhilang jugak pas lapo ...sy decide nak jumpa dr adilah plak...2nd opinion..insyaAllah bulan 2 ni ..sabar ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la pasal...lgsg xde kurg pulak sakitnya. Ingtkn after operate akan ade perubahan, x ilang terus pun atleast ade kurg sakit pun ok la, ni x...lgsg xde perubahan.huhu. mmg dugaan betul lah.

      Delete
  3. Salam, saya ada menjual upt (rm1.00/pc) dan opk (rm1.20/pc)...Sememangnya harga murah, kalau nak maklumat lanjut , sila sms 012-2723104 atau layari blog saya kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete