Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Wednesday, August 17, 2011

Demam Cecair Lah Pulak....

Bukan aku yg kene....tp hubby....Kene demam cecair lah pulak dia...Atau name lain nye chicken pox kan? Ntah aku pun tak bape tau. Tp seriusly aku ckp, mmg teruk giler ar dia kene. Aku yg tgk nye pun rase nak nangis. Mesti sakit giler. Penuh bintik2 tumbuh kat muka dia, seluruh badan dia, kulit pale dia. Ya Allah dugaan sungguh lah buat kami di bulan ramadhan kali ni...

Mcm2 hal pulak berlaku thn ni. Kuar masuk hospital je hubby. Ari tu kene slip disc. Elok dia kuar hospital dan mc, aku pulak proceed laparoskopi tu. Ni aku dah sihat, hubby suk hospital lagi, sbb demam cecair dia teruk sgt...

Nmpk gayenye bulan ni aku belum boleh berusaha ke arah pregnant...sedih ni...huhu. Nak usaha camne, waktu subur aku nnti, rasenye hubby lum ok lagi...demam cecair kan biasenye lambat nak elok...ish kecewa gak ar aku. Ingtkan nak terus mencube je lepas operate ni. Tp takpelah, adelah hikmahnye kot????....

No comments:

Post a Comment