Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Tuesday, August 23, 2011

Gastrik pulak...

Skitnye bile Allah tarik nikmat kesihatan yg baik...mlm td aku nangis sepuas2nya kat rmh sorang2.hubby msih di hospital.Aku bpe ari dah kene skit prut mcm angin kat ulu hati.slalu kene xdelah truk sgt.kali ni truk tul aku kene.mlm td pling truk ar smpai aku kene sesak nafas.dah lah aku tggl sorang kat rmh.nak g hospital drive sndiri aku xlarat.last2 pg2 td kul 7 aku gagahkn diri aku drive ke hospital yg brhampiran.skrg aku kat wad.doktor kate gastrik.dah gastrik lah pulak..lps 1 mslh, dtg lg mslh lain pulak.dah lah hubby msih kat wad.ni dah dua2 skali kat wad pulak.sib baik hospital yg same.ptg ni aku kene msuk teropong dlm perut.doktor kate nak tgk betul ke x gastrik.dulu penah gak aku kene cmni,tp bile teropong,xde lak gastrik.rupe2nye batu karang dlm hempedu.so dah operate buang hempedu.thn 2009 mse tu.sumpah aku ckp,mmg skit giler operation tu.ingtkn lps dah buang hempedu,xde dah mslh skit prut ke ape.tgk2 skit jgk lg.emmm..tensionnnnyee akuuu... Skitnye bile Allah tarik nikmat tuk idup sihat...:-(

No comments:

Post a Comment