Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Monday, November 12, 2012

Hitam

Spt yg dijangka...turun dah period saya....:(
Sakitnye senggugut, org yg penah alami je lah yg tau camne. 
Mcm biase ar senggugut saya mmg luar biase. 
Saya pun tak tau nape saya rase sakit sgt time nak period dan time period.
Mgkn sbb saya bermasalah rahim retroverted
Mgkn sbb saya bermasalah endometriosis (dah operate pun still sakit jgk lagi)...
Seminggu jgk lah saya suffer sebelum period ni turun
Sume rase sakit. sakit pinggang, sakit kat bhgn peranakan, sakit kepala, rase mcm demam,
bdn rase tak berdaya, saya byk baring je.
Akhirnye semlm turun dah.
Tp warna kali ni tak merah pulak, hitam....
Ade gak kdg2 kene mcm ni.
Saya dok pikir, ptut lah saya rase sakit lain mcm dlm seminggu ni
Mgkn sbb period saya yg luar biase ni lah.
Saya telan ubat tahan sakit yg kuat punye dos Celebrax 400.
Tp still rase sakit jgk lagi.
Di saat ini, saya cube bertahan.
Andai sakit masih tidak berkurangan, saya terpaksa ke klinik utk mengambil suntikan tahan sakit.
Oh period...cepat lah abih.
Oh senggugut...pergilah jauh2.

No comments:

Post a Comment