Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Friday, November 9, 2012

Gagal

Xtau lah nape, bulan ni rase kecewa tu lain mcm je. Lebih2 lg tanda2 nak turun period dah mula ade dlm 2-3 ari ni. Sakit sengugut dah mula bagi hin nak dtg menyerang. Tunggu mase je ni nak bergelut menahan kesakitan mcm bulan2 sebelum ni.

Xtau nape saya mcm berharap lebih2 sgt yg saya akn berjaya hamil kali ni. Tp nyata, mcm biase lah saya kecewa jgk. huhhhhhh....walaupun period lum tul2 menjelma lagi, tp saya dah tau ianya akn turun jgk. Sbb saya dah biase mengalami rase sakit seminggu sebelum period. 

Tak terluah rasenye betapa dlmnya kekecewaan saya kali ni. Saya pendam dlm ati, saya mengeluh sendiri tanpa ade siapa pun yg mendengar...hanya pada Allah saya berserah. Saya berdoa pada Allah agar saya diberi kekuatan agar lebih redha dgn ape yg Allah takdirkan untuk saya.

Saya rase nak menjerit, nak nangis...tp saya malu. Saya malu dgn hubby. Saya malu nak ckp kat dia yg saya terlalu mengharap kali ni usaha kami akn berjaya tp nyata saya gagal. Saya sangkakan, bile saya sibukkan diri dgn melayan drama2 korea, kekecewaan saya akn berkurang. Tp nyata saya gagal membuang rase kecewa tu dari muncul dlm hati saya.

Saya teringin sgt2 nak baby...Ya Allah....

4 comments:

  1. sabar ye...awak tidak keseorangan...kami semua ada di sini..kita melaluinya sama2...
    saya pon down jugak lately...
    sesungguhnya hanya Allah akan memberi pada masa yang DIA kehendaki....bukan pada bila yang kita mahukan

    ReplyDelete
    Replies
    1. X tergmbr camne rasenye kecewa dlm hati saya...:(
      Mgkn sbb saya terlalu berharap.

      Delete
  2. smge kita sama-sama tergolong dalam org2 y sabar.. saya pn teringin nak ada baby sendiri.. :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga akn ade peluang utk kite...

      Delete