Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Tuesday, March 12, 2013

31hb Mei 2013

Akhirnya...
Saya call klinik Dr. Hamid Arshad untuk dptkan tarikh appointment.
Mula2 saya dpt tarikh 26hb Jun 2013 sbb date2 sebelum itu sume telah dipenuhi.
Saya tanye kalau2 ade yg membatalkan temujanji, mntk masukkan nama saya, dgn harapan leh dpt awal cikit jumpe dgn prof.
Lepas buat semakan, dpt lah saya date awal cikit 31hb Mei 2013 nnti.
Saya masih lg berharap agar ade yg membatalkan temujanji dan saya akn dihubungi untuk dptkan date yg lebih cepat lg. 
Moga2 ade rzeki saya.

2 comments:

  1. Tahniah safiyyah dh dpt date...sy br first time nk jmpa doc 23mac ni..xsbr jgk tgu ni..marilah kita sama2 usaha..semoga dmudahkan buat kita semua..gudluck..:-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semoga Allah permudahkan segala...Mcm2 dugaan, halangan dan rintangan terpksa saya lalui hingga ke hari ini. Moga ada hikmah tersembunyi di sebaliknya.

      Delete