Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Tuesday, May 21, 2013

L.E.W.A.T

Emmmm...
Maybe sbb saya stress dgn keje kot, 
Stress dgn masalah kesihatan saya kot, 
Stress dgn mcm2 masalah...kot,
Fikiran kusut bercelaru kot,
MAKA...
Cik 'P' pun sangkut xmau turun2....
Hormon bercelaru jdnye...
Serba xkene badan saya ni jdnye.
Klau ikut rutin, cik 'P' ptutnya turun antara 11hb hingga 15hb hari tu.
Ari ni dah 21hb...masih lg sabar menanti dlm kesakitan ni.
Start sakit bawah perut dari 10hb ari tu. Rase mcm senggugut.
Mase jumpe prof ari tu pun rase sakit gak,  ingtkan iye2 ar cik 'P' nak turun sgt dah mase tu.
Tgk2 sampai ari ni x turun2. Adoyai...
Hubby ckp, mgkn pregnant?
Saya jwp, xmgkn...
Sbb tanda2 nak period tu dah ade.
Lgpun klau pregnant, mgkn prof dah dpt kesan mase scan ari tu kan.
Bohong lah klau saya lgsg xberharap akan ade keajaiban.
Jauh kat sudut ati ade gak terdetik, mgkn saya pregnant?...
Walaupun dah tau jwpnnye...:(
So...saya akn sabar tunggu awak turun wahai cik 'P'...
Walaupun saya sgt2 sakit bile awak turun, saya akn tunggu jgk... 

6 comments:

  1. in sha Allah mne tau da rezeki, ape yg penting terus kan berdoa moga ade keajaiban :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akhirnya...turun dah pun period saya...:(

      Delete
  2. sabar yer..harap2 miracle will do happen to u..:)

    ReplyDelete
  3. Xpe safiyyah, mungkin ade rezeki nanti :)
    tapi tension kan kalau period ting tong.. mungkin sbb hormon la kot...huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu ar tu...klau setakat ting tong je, saya ok lg. Sakit yg saya x tahan tu. Rase mcm senggugut tp period tak turun2. Tp ni dah turun pun. Lewat turunnya. Hormon x stabil agknye kan.

      Delete