Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Thursday, October 31, 2013

Period yang luar biasa...

Hari ni masuk hari ke 2 period...
Mlm td tido xbape lena. 
Rase mcm kebasahan.
Rase mcm pad dah melimpah.
Bgun kul 3 pg, tgk2 mmg pad dah penuh.
Padahal mase nak tido kul 11.30 mlm td saya dah tukar pad.
Pastu kan....kat pad tu penuh dgn darah yg berketul2.
Saya rase nak pitam tgk ketulan2 darah kat pad tu.
Rase mcm geli pun ade tgk darah yg  berketul2 tu.
Rase lain mcm, meremang bulu roma pastu rase nak muntah.ishhhh....
Saya kejut hubby suh dia tgk.
Hubby bgun mamai2 tgk pastu dia just ckp 
'mmg camtu kot...kan lps operate'.
So saya pun salin pad and sambung tido balik.
Pg td bgun nak siap2 gi keje, tgk pad penuh lagi.
Dan...byk lagi darah yg berketul2 tu kat pad.
Bile buang air kecil pun terase ade benda yg berketul kuar sekali.
Tgk kat lantai, mmg byk ketulan yg kuar.
Adoyai...
Ke mmg camtu ek?

Oh ya...kwn sebelah katil mase operation hari tu dah gi jumpe Doc Hamid.
Dia pegi mggu lps lagi rupenye.
Alkisahnya...dia dpt sambung MC lagi 2 mggu 
Doc Hamid bg...
Oh tidakkkk....klau tau, saya pegi mggu lepas jgk, 
leh dpt sambung duk umah.hehe

Saya dah call klinik, dpt date 15/11/2013.
Minta awal cikit, xde pulak yg kosong.
Tu la...tangguh2 call kan, dpt lah date lambat.hehe


1 comment:

  1. 1st period erin after surgery lambat. tapi xde berketul. cuma teramatla sakit.

    ReplyDelete