Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Wednesday, June 1, 2011

Dimulakan dengan bismillah...

Wahhh....mcm tak caye je akhirnye dapat jugak aku wujudkan blog yg tak seberapa ni...Blog ni khas aku buat untuk aku luahkan ape2 je lah coretan pasal diri aku, perjalanan idup aku pasni, pengalaman yg penah aku lalui or akan aku lalui dan mcm2 lagilah...

Sbnrnya bkn ape, tertarik bace blog org lain yg menceritakan seribu satu coretan...tu yg buat aku pun terase gak nak ade blog sendiri.

So buat permulaan ni, salam perkenalan lah kepada sape2 yg 'tetibe' terjengah ke blog aku ni...(mcmlah ade yg akan menjengah)...takpe pasan sendiri.

Pasni aku akn update lah ape yg aku rase nak luah kat sini...Babai...






No comments:

Post a Comment