Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Friday, July 22, 2011

Hepi Besday To Me....

Syukur Alhamdulillah....Allah masih panjangkan umo aku, dah 33thn aku idup kat muka bumi ni. Mcm biase, takde ape yg menarik untuk dikongsikan kat sini.  Cuma aku mendambakan doa2 dari kalian, sape2 je lah yg tersinggah kat blog aku ni, aku mohon kiranya sudi2 kan lah doa tuk aku dptkan anak yg ke 2...Cian anak aku dah besar takde adik...huhu.

Aku pun tak tau nape, mcm byk sgt halangan, mcm2 dugaan aku kene lalui dalam usaha nak dptkan anak yg ke 2...Kdg2 aku pikir gak, ade lah tu hikmahnya nape Allah lum nak bg aku pregnant lagi skrg ni.  Tp kdg2 jgk, aku tak pat nak elak dr pikir kan yg bukan2 pasal diri aku. Allah tgh hukum aku ke skrg ni....

Aku takde mood nak cite ape2 lagi dah...ntah nape mood tak best pulak di hari lahir kali ni. Mlm td hubby kejut kul 12 mlm, wish besday.  nak tau dia ckp camne?hehe. 'Hepi besday....' pastu kiss pipi aku kiri kanan pastu aku pun sambung tido lik.huhu. Tak romantik lgsg mr. hubby aku tu. At least ucaplah hepi besday syg ke pastu ucap ar i luv u so much ke.hehe. Anyway, aku tak kisah sgt...dan bukan tu yg buat mood aku kureng pg ni. Walaupun hubby aku tu lgsg tak romantik, tp aku tau dia camne. TQVM syg sbb ingt jugak tarikh lahir wife yg tercinta ni...hehe

Pg td bgun dah siap2 nak gi keje,  tgk ade kad besday wishes dlm handbeg. Mlm td ar tu hubby letak. Tp kelakar cikit ar, sbb kad tu gamba teddy bear pulak. Rase mcm remaja sambut besday je dpt kad gamba teddy bear.hehe. Tanye kat hubby, dia kate dah takde pilihan, tu je yg ade.hehe. Pastu dia kate agknye tak lame lagi org dah tak pakai kad2 besday ni kot, sbb tu dah takde sgt pilihan kat kedai.  Iye ke?...ntah, aku pun tak tau lah.  Aku sbnrnya teringin nak dpt bunga...Tp jgn harap ar kan, al maklum lah hubby tak romantik lah katekan.hehe.

Ape pun, aku berdoa moga sempena ari ulangtahun aku yg ke 33 ni, aku berharap sgt Allah permudahkan segala usaha aku untuk dapatkan anak ke 2...Aminnnn...


No comments:

Post a Comment