Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Tuesday, July 5, 2011

RISAU...

Hubby tak sihat pulak....mase ari ahad ari tu dia demam & sakit pinggang cikit2. Semlm demam mcm dah nak ok, pinggang dia pulak makin sakit.  Degil....dah ckp dah tak yah gi keje semlm, pegi jugak...mlm td lgsg tak leh nak tido, resah gelisah je dia.  Dia kate pinggang dia makin bertambah2 sakit sampai mate pun tak maun nak lelap dek menahan sakit.  Aku ajak gi klinik, dia tak nak. 

Sampai kul 4 pagi aku tgk dia resah tak pat nak tido...ngan aku sekali pun tak lena tido ar sbb dok risau tgk dia.  Last2 aku ajak gi klinik.  Dia pun ckp jom lah, dah tak tahan.  So aku bawak ar dia gi klinik.  Doktor kate ade 2 kemungkinan.  Pertama, mgkin just sakit urat & otot pinggang.  Kedua, doktor kate takut batu karang.  Tp doktor try bg ubat tahan sakit je dulu tgk camne.  Kalau tak ok jgk, mmg masalah lain lah nmpknye tu.

Aku terpaksa gi keje jgk pg ni tinggalkan hubby sorang2 kat rumah...ade hal kat opis yg tak pat nak elak, mmg aku kene jgk dtg keje.  Tp ati aku kat rumah ni. Jasad je kat opis. Risau giler dok pikir pasal kesihatan hubby.  Bile org jarang sakit ni tiba2 sakit, mmg aku risau je tgk. Lain ar aku ni ha yg mmg selalu sakit, xde ar pelik sgt kalau asyik sakit je. huhu...

Ya Allah...sembuhkan lah sakit suami ku...Aminnnnn.  

No comments:

Post a Comment