Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Friday, June 3, 2011

'Nora Elena' ...



Ptg semlm layan drama nora elena...pehhhhh cair giler beb tgk aaron aziz. Dah lah hensem, romantik pulak tu. Paling tak tahan dia punye 'caring' nye tu ar...ade ke lelaki camtu kat dunia ni ek????huhu...oh mr. hubby, leh tak nak jgk bunga2 camtu?hehe. Aku pun sgt suke dgn bunga. Tp...mr. hubby tak mau belikan ar...dia kate susah nak cari kedai bunga. ye ke?...emmmm takpelah. Mr. hubby aku ni sgtlah penyegan orgnye. Maybe dia malu nak gi beli bunga kot.  Dulu2 mase zaman bercinta ade ar sekali dia belikan mase besday. Tu pun sbb aku yg demand nak jgk bunga. Kot tak tu, tak jgk merasa.hahahaha...Mase bercinta, ape kite nak, si dia akn usahakan untuk bg kan. Ye ar, nak tawan ati sang puteri...huhu. Lepas dah kawen, ade gak ar mr. hubby belikan bunga sekali dua. Seingat aku lah, yg sekali tu mase baru2 lagi kawen, pun aku demand gak suh belikan bunga.hehe. Yg kedua tu, kira surprise gak ar...Aku lik keje, tgk ade sejambak bunga atas katil, dgn kad. Mase tu ade ar mr. hubby buat salah, aku bengang ngan dia so kira dia nak pujuk lik ar...Dia tau wife dia ni suke bunga, pandai dia...hehehe.

Tp tu sume cite lame..skrg ni takde dah dia nak bg bunga ke ape. Kalau kiteorg perang cikit2, aku merajuk manja gitu kan, pun dia buat bodo je.  Kim salam ar dia nak belikan bunga ke ape.  Sbb dia tau, aku ni marah jap je, pastu nnti aku ok lik.hehe. Bkn ape, aku ni jenis yg suke berckp...kalau sesekali nak dingin ngan dia, kira mcm tak berckp ar, membisu je tanda protes knon2, paling lame pun sehari dua, pastu nnti aku ok lah lik.hehe. Mr.hubby pun dah leh bace pangai aku tu.

Mase tgk drama 'nora elena' tu, aku dok sengeh sorang2 depan tv.  Suke tgk seth tu, jenis yg cool je.  Walaupun ape yg dia buat tak dihargai, dia tetap jgk teruskan sbb cinta kan isteri.  Romantik giler ar seth dlm cite tu.  Ade gak sesekali tgk berdua ngan mr. hubby, time part yg romatik2 tu dia tgk aku tersengeh sorang2, dia sound ar ckp aku over feeling tgk drama. Peduli ape aku.  Aku sendiri tak merasa dilayan romantik camtu kan, tgk dlm drama je ler...

Yg episod semlm punye, aku suke mase seth kate ade pelangi, tp dia tunjuk arah nora...dia kate nora lah pelangi tu. pehhhh....pmpn mane tak cair kan.  Pstu aku suke bile nora ckp dlm ati yg coklat tu tak sedap, laparlah dia nnti, tetiba mknn sampai...seth dah pesan kan mknn tuk isteri tercinta...siap nak suapkan lagi tu...cair ati aku beb.  Emmmm...pastu ape lagi ek? Haaaaa...sweet je kan mase nora kejut seth ajak tido atas katil same2...katil tu kan besar...hehe. Pastu pg sok nye, seth ckp nora penat sgt, nora malu2 tak bg cerita...wahhhh...dah berbaik gitu.

Pastu aku suke mase nora membentak marah seth tak tunaikan janji belikan bunga, sekali bukak bonet tgk bonet penuh dgn bunga. wahhhh...best nye...yg tak tahan tu, seth boleh buat2 tanye pulak tuh, eh ade bunga?hehe...leh terbawak2 sampai dlm mimpi ar keromantikan si seth ni. aduh aduh aduh....oh mr. hubby, i'm sory...hehe. 

Dah jd pengulas tak bergaji lak aku ni ha. Ari ni aku halfday...Isnin aku cuti. Harap2 mase cuti ni dpt aku manfaatkan sebaik yg mungkin bersama mr.hubby & ofcozlah puteriku yg tersayang...Ibu rindu kamu ar...:)


No comments:

Post a Comment