Bila ALLAH cepat makbulkan doamu, Maka DIA menyayangimu...
Bila DIA lambat makbulkan doamu,
Maka DIA ingin mengujimu...
Bila DIA tidak makbulkan doamu,
Maka DIA merancang sesuatu yang lebih baik untukmu...
Oleh itu,
Sentiasalah bersangka baik pada ALLAH dalam apa jua keadaan sekalipun....
Kerana kasih sayang ALLAH itu mendahului
kemurkaanNYA...

Friday, February 22, 2013

Ntah nape....

Ntah nape, saya rase berat ati pulak nak call Klinik Dr. Hamid Arshad nak buat temujanji. 

Dari hari ke hari, hubby suruh call, saya x jgk call2 lagi.

Bile hubby tanye dah call ke lum, saya just geleng pale.

Sbnr nye dlm ati saya dok pikir :-

Yang 1st, umo dah nak masuk 35...

Yang ke2, saya rase mcm dah xsanggup nak lalui pembedahan sekali lagi...

Adoyai...camne ni...

Ape yg perlu saya buat ni...

huhhhhh....

No comments:

Post a Comment